ا

  • ابراهیمیان جلودار، سید یاسر بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

ب

ت

  • ترابی سیاه چناری، علی مروری بر صادرات محصولات مرکبات استان مازندران شهرستان ساری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]

ج

  • جلالی، شهرام عوامل رفتاریِ مؤثر بر تجارت کارآفرینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 28-49]

ح

  • حسینی امیری، سید محمود نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 16-24]

  • حسینی امیری، سید محمود نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]

  • حیدری آردی، طیبه بهینه سازی بازاریابی بین المللی در حوزه صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]

خ

  • خاکزادیان، سید مهدی نقش سرمایه انسانی در ظرفیت سنجش و پویایی بازار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-48]

  • خدامرادی، ایلناز واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]

  • خدیوی، دکتر اسدالله بررسی مفهومی سواد دیجیتالی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]

  • خطی دیزآبادی، محمدرضا بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 67-82]

ر

  • ربیعی، مهناز واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]

  • رضازاده، آمنه تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 59-76]

  • رضایی، حسن بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 59-66]

س

  • سراج پور، سارا نقش استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]

  • سراج پور، سارا عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-69]

ش

  • شاهی، میثم بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 59-66]

ط

  • طاهری، دکتر فاطمه مروری بر بهبود فرایند کسب و کارنمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران. [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 18-27]

ع

  • عرب، حسین عوامل تاثیر گذار و مرتبط روانی درخریدو رفتار مصرف کننده در فروش الکترونیک [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 39-46]

  • عرب، یگانه تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 59-76]

  • عرب خزائلی، سعید نقش سرمایه انسانی در ظرفیت سنجش و پویایی بازار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-48]

  • علیزاده چمازکتی، امیر نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]

  • علیزاده چمازکتی، امیر بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

  • علیزاده صیقلان، حمزه بررسی فرصت‌ها و چالش‌های کارآفرینی در بستر بازاریابی شبکه‌ای [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]

  • علی نژاد، مریم نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]

ف

  • فتاحی، مجید نقش استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]

  • فتاحی، مجید نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]

  • فتاحی، مجید عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-69]

  • فتاحی، مجید نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-77]

  • فرزین، میلاد نقش تئوری های پذیرش در رفتار مصرف کننده [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 67-80]

  • فرید، علیرضا بررسی مفهومی سواد دیجیتالی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]

  • فلاح، مریم بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-46]

  • فلاحتی ساروی، سید سینا نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]

ق

  • قاسم پور، سعید طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]

ک

  • کابلی بیزکی، شیوا مروری بر بهبود فرایند کسب و کارنمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران. [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 18-27]

ل

  • لشکریان، محمود بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 67-82]

م

  • منطقی، منوچهر طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]

  • میاندهی رودسری، دکتر حجت‌الله بررسی فرصت‌ها و چالش‌های کارآفرینی در بستر بازاریابی شبکه‌ای [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]

ن

  • نادری، حامد نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 16-24]

  • نجاتی، نیلا بررسی اثرات اعمال استراتژی های بازاریابی دیجیتال در توسعه فروش محصولات صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 22-38]

  • نورمرادی، صبیه کار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-21]

و

  • وانی شجاع، نوشین نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-77]

ی