ابراهیمیان جلودار، سید یاسر
بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]
ب
باباجانی بابلی، دکتر محدثه
تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 59-76]
بینا اسرمی، فاطمه
نقش تئوری های پذیرش در رفتار مصرف کننده [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 67-80]
ت
ترابی سیاه چناری، علی
مروری بر صادرات محصولات مرکبات استان مازندران شهرستان ساری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
ج
جلالی، شهرام
عوامل رفتاریِ مؤثر بر تجارت کارآفرینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 28-49]
ح
حسینی امیری، سید محمود
نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 16-24]
حسینی امیری، سید محمود
نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]
حیدری آردی، طیبه
بهینه سازی بازاریابی بین المللی در حوزه صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
خ
خاکزادیان، سید مهدی
نقش سرمایه انسانی در ظرفیت سنجش و پویایی بازار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-48]
خدامرادی، ایلناز
واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]
خدیوی، دکتر اسدالله
بررسی مفهومی سواد دیجیتالی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]
خطی دیزآبادی، محمدرضا
بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بینالمللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 67-82]
ر
ربیعی، مهناز
واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]
رضازاده، آمنه
تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 59-76]
رضایی، حسن
بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 59-66]
س
سراج پور، سارا
نقش استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
سراج پور، سارا
عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-69]
ش
شاهی، میثم
بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 59-66]
ط
طاهری، دکتر فاطمه
مروری بر بهبود فرایند کسب و کارنمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران. [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 18-27]
ع
عرب، حسین
عوامل تاثیر گذار و مرتبط روانی درخریدو رفتار مصرف کننده در فروش الکترونیک [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 39-46]
عرب، یگانه
تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 59-76]
عرب خزائلی، سعید
نقش سرمایه انسانی در ظرفیت سنجش و پویایی بازار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-48]
علیزاده چمازکتی، امیر
نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]
علیزاده چمازکتی، امیر
بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]
علیزاده صیقلان، حمزه
بررسی فرصتها و چالشهای کارآفرینی در بستر بازاریابی شبکهای [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]
علی نژاد، مریم
نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]
ف
فتاحی، مجید
نقش استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
فتاحی، مجید
نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]
فتاحی، مجید
عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-69]
فتاحی، مجید
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-77]
فرزین، میلاد
نقش تئوری های پذیرش در رفتار مصرف کننده [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 67-80]
فلاح، مریم
بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-46]
فلاحتی ساروی، سید سینا
نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]
ق
قاسم پور، سعید
طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]
ک
کابلی بیزکی، شیوا
مروری بر بهبود فرایند کسب و کارنمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران. [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 18-27]
ل
لشکریان، محمود
بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بینالمللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 67-82]
م
منطقی، منوچهر
طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]
میاندهی رودسری، دکتر حجتالله
بررسی فرصتها و چالشهای کارآفرینی در بستر بازاریابی شبکهای [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]
ن
نادری، حامد
نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 16-24]
نجاتی، نیلا
بررسی اثرات اعمال استراتژی های بازاریابی دیجیتال در توسعه فروش محصولات صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 22-38]
نورمرادی، صبیه
کار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-21]
و
وانی شجاع، نوشین
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-77]
ی
یداللهزاده طبری، ناصرعلی
بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-46]